VRAČILA

Če z nakupom niste zadovoljni, lahko kadar koli v 15 dneh po prejemu pošiljke vrnete katerikoli izdelek ali celoten nakup, če izpolnjuje naslednje zahteve:

Vrnjena sončna očala ali korekcijski okvirji:

  1. morajo biti v prvotnem stanju
  2. morajo biti v originalnih plastičnih ovitkih
  3. morajo biti v originalni embalaži
  4. imeti morajo vse etikete, oznake in originalno zaščitno torbico

Prosim, počakajte 8 delovnih dni za obdelavo dobropisa, ne vračamo denarja.

 

REKLAMACIJE IZDELKOV

Vse reklamacije rešujemo v čim krajšem možnem času.

Prosim kontaktirajte nas po e-pošti, če imate pritožbo ali če ste prejeli napačen izdelek.

 

REKLAMACIJE IZDELKOV,  POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Prosim kontaktirajte nas po e-pošti, z več informacijami znotraj 8 dni po prejemu poškodovanega izdelka. Poškodovani izdelek fotografirajte.

Če ste prejeli poškodovano pošiljko nas čim prej kontaktirajte. Poškodovano pošiljko fotografirajte takoj po prejemu in, če je mogoče, jo pred razpakiranjem stehtajte.